Levering en verzending
Voor alle bestellingen (via de webshop, messenger, WhatsApp, mail of telefonisch) geldt; Op werkdagen vóór 14:00 besteld = dezelfde dag verzonden, mits op voorraad in de webshop*
*Tenzij anders aangegeven bij de productinformatie in de webshop.
*Na ontvangst van de betaling
*Bestellingen die op vrijdag na 14:00 t/m zondag worden geplaatst, worden op maandag verwerkt en verzonden.
Bijdrage in de verzendkosten
Afhankelijk van de bestelwaarde berekenen wij een bijdrage in de verzendkosten. Deze kosten zijn onafhankelijk van de verzendwijze.
Brievenbuspost
Heb je een bestelling gedaan die via brievenbuspost kan worden verzonden? Dan versturen wij deze met PostNL via MyParcel. Je ontvangt dan op het mailadres dat je gebruikt hebt bij de bestelling een mailtje met een melding zodra je bestelling onderweg is.
Pakketpost
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst die als pakketpost wordt verzonden, dan ontvang je op het mailadres dat je gebruikt hebt bij de bestelling een mail met een Track & Trace code waarmee je je zending kunt volgen via ons eigen Track & Trace portaal. Wij verzenden pakketjes met PostNL via MyParcel.
Je kunt voor pakketpost bij het afrekenen ook kiezen voor de optie om het pakketje af te halen bij een PostNL service punt bij jou in de buurt.
Beschikbaar via nabestelling
Wanneer producten niet, of niet in het gewenste aantal, op voorraad zijn in de webshop, dan wordt bij dit product vermeld “Beschikbaar via nabestelling”. Deze producten kunnen wel gewoon besteld worden en worden geleverd zodra ze weer op voorraad zijn. Heb je ook andere producten besteld die wel direct uit voorraad leverbaar zijn? Wij streven er naar de zending te versturen zodra alle bestelde producten beschikbaar zijn. Wanneer te verwachten is dat dit langer zal duren dan gewenst, dan overleggen wij met de klant.
Niet op voorraad
Niet alle producten zijn te bestellen via nabestelling. Wanneer producten die niet of niet in het gewenste aantal op voorraad zijn ook niet nabesteld kunnen worden, dan wordt een melding weergegeven dat het product niet in het gewenste aantal kan worden toegevoegd aan de winkelmand. Neem in dat geval vooral even contact met ons op.
Bijdrage in de Verzendkosten | ||
Bestelwaarde | Binnen Nederland | Naar België |
Bestelwaarde < €100,- | € 6,95 | Wordt berekend tijdens afrekenen |
Bestelwaarde > €100,- | Gratis | Wordt berekend tijdens afrekenen |
Breuk / Schade
Heb je bij het ontvangen van de bestelling onverhoopt schade of breuk geconstateerd? Dan vragen wij je om hiervan zo spoedig mogelijk (binnen 48 uur na ontvangst) melding te maken. Dat kan per mail, het contactformulier op de site, of via WhatsApp (zie icoon rechtsonder).
Vermeld in je bericht de volgende informatie;
- Datum waarop je de bestelling hebt ontvangen
- Ordernummer
- Omschrijving van de schade
Wij vragen je daarnaast om de volgende foto’s te maken en naar ons op te sturen
- Foto(‘s) waarop het gehele product met schade/breuk is te zien
- Foto(‘s) waarop de beschadiging apart zichtbaar is
- Foto van de geleverde doos (buitenkant)
Intracommunautaire levering binnen de EU
- Heb je een onderneming in de EU (buiten Nederland), dan kunnen wij je bestelling leveren als intracommunautaire levering. Je hoeft dan bij ons geen BTW af te rekenen. In plaats hiervan dien je dit zelf bij je aangifte voor de omzetbelasting zelf te verrekenen.
Neem in dat geval contact met ons op voordat je je bestelling plaatst in de webshop. Klik hier
Geef in je bericht het volgende aan;
- Het product dat je wilt bestellen en het aantal
- Je BTW nummer
- Contactpersoon
- Bedrijfsnaam
- Factuuradres
- Afleveradres
- Intern referentienummer voor de bestelling (indien van toepassing)
- Eventuele bijzonderheden
Retouren
Het kan natuurlijk gebeuren dat je (om wat voor reden dan ook) iets wilt retourneren.
Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen. Neem in dat geval altijd eerst contact met ons op. Dat kan per mail, het contactformulier op de site, of via WhatsApp (zie icoon rechtsonder). Je ontvangt van ons dan een retourlabel. De verzendkosten van de retourzending komen voor rekening van de klant en worden verrekend met de creditering.
Geef daarbij het volgende aan;
- Het bestelnummer of de factuur van je bestelling
- Het product dat je wenst te retourneren (en het aantal)
- De reden voor het retourneren (dit kan ons helpen onze productinformatie of onze dienstverlening te verbeteren om retourzendingen zoveel mogelijk te voorkomen)
Als de retourzending bij ons binnen is zal deze worden gecontroleerd op breuk en of alles compleet is. Als alles in orde is zullen wij de bestelling crediteren, minus de verzendkosten (voor zowel het opsturen van de bestelling, als van het retourlabel). Wij streven ernaar het controleren en crediteren van een retourzending binnen 5 werkdagen af te ronden. Creditering vindt plaats via dezelfde route als de oorspronkelijke bestelling is gedaan.
Stuur nooit zomaar iets retour zonder vooraf contact op te nemen.