Recht op retour (herroepingsrecht of bedenktermijn)

  • Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar ik heb het verkeerde besteld. Wat nu?

Ontdek je na ontvangst van je bestelling dat je het verkeerde hebt besteld? Neem dan even contact met ons op, dan kijken wij samen hoe wij dit het beste op kunnen lossen, zonder onnodige kosten voor (retour)zendingen te maken. 

Levering en levertijden

  • Ik heb een bestelling geplaatst in de webshop. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen die op werkdagen vóór 14:00 worden geplaatst, worden dezelfde dag verzonden, mits alle artikelen op voorraad zijn. Wanneer de bestelling producten bevat die niet, of niet in het gewenste aantal, op voorraad zijn, dan wordt de bestelling geleverd zodra alle artikelen op voorraad zijn. Bij deze producten wordt in de webshop de tekst “Beschikbaar via nalevering” weergegeven. 

Wij verzenden via PostNL, voor zowel de brievenbuspost als de pakketpost. Onder normale omstandigheden worden deze zendingen binnen 48 uur nadat deze verzonden zijn afgeleverd. Als je product verzonden wordt als pakketpost (brievenbuspakket of gewoon pakket), ontvang je van ons een Track & Trace code waarmee je je bestelling kunt volgen. 

Breuk en/of schade

  • Één of meer artikelen uit mijn bestelling zijn kapot of met schade aangekomen. Wat nu?

Heb je bij het ontvangen van de bestelling onverhoopt schade of breuk geconstateerd? Dan vragen wij je om hiervan zo spoedig mogelijk (binnen 48 uur na ontvangst) melding te maken. Dat kan per mail, het contactformulier op de site, of via WhatsApp (zie icoon rechtsonder).

Vermeld in je bericht de volgende informatie;

  • Datum waarop je de bestelling hebt ontvangen
  • Ordernummer
  • Omschrijving van de schade

Wij vragen je daarnaast om de volgende foto’s te maken en naar ons op te sturen

  • Foto(‘s) waarop het gehele product met schade/breuk is te zien
  • Foto(‘s) waarop de beschadiging apart zichtbaar is
  • Foto van de geleverde doos (buitenkant)
Uiteraard doen wij er alles aan om de klacht zo snel mogelijk op te lossen.

Intracommunautaire levering binnen de EU

  • Ik heb een onderneming binnen de EU (maar niet in Nederland), kan ik mijn zending Intracommunautair (zonder BTW) ontvangen?

Ja, dat is zeker mogelijk. Neem in dat geval contact met ons op voordat je je bestelling plaatst in de webshop. Klik hier

Laat ons in dat geval het volgende weten;

  • Het product dat je wilt bestellen en het aantal
  • Je BTW nummer
  • Contactpersoon
  • Bedrijfsnaam 
  • Factuuradres
  • Afleveradres
  • Intern referentienummer voor de bestelling (indien van toepassing)
  • Eventuele bijzonderheden